Mukaddimah

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah saya panjatkan kesyukuran ke hadrat Illahi atas kelahiran blog baru saya ni. Saya doakan sahabat pembaca dalam rahmat Allah sentiasa dan semoga kita sentiasa mendapat redhoNya.

Kenapa buat baru?

Jika ada yang bertanya soalan di atas, jawapan saya mudah sahaja sebab saya nak refresh balik blog saya. Aim hanya pada satu fungsi sahaja iaitu untuk tujuan MUHASABAH.

Saya nak refresh balik diri saya, menjadi yang lebih baik dan berkongsi berdasarkan pengalaman, pembacaan dan bukan pada dasar rekaan, imaginasi (keterlaluan), umpatan(kalau ada). In sha Allah dengan blog baru ni saya pun rasa lebih tenang dan aman hendaknya..

Jika ada yang suka beberapa tulisan saya yang dahulu, jangan bimbang, in sha Allah saya akan re-edit dan re-post balik untuk dijadikan refleksi buat diri saya terutamanya.

Rasanya setakat itu sahaja untuk waktu dan ketika ini. in sha Allah saya akan kembali menulis untuk muhasabah!


Sekian. wassalam.

p/s: Ramadan dah dekat. Tak sabarnya =)

Comments

Popular Posts